write here about you and your blog

Remix DJ-CK Teslam - ريمكس تسلم لتامر عاشور

Rwa7 DJ
Remix Teslam Tamer Ashour
BY : CK & YHAYA

Size : 3.60MB
Type : RAR
MP3 182kbts
3:36 sec
كلمات الاغنية

روح يالا العب غيرها ومتجيش وبجملت

يجى ميه حاجة اتقالت ومفيش حاجة كملت
كلمنجى اوى بتحب تباااااااااان
واحد غلبااااااان وانا باجى عليه
كلمنجى وعمال ع بطاااااااااال
اللى بيتقااااااااااال بيغير فيههههههههه

تسلمى وفر على نفسك اى كلام علشانى تسلم
لو متهيئلك هرجع تانى تبقى بتحلم
انا رحت وراحت برده علييييييييييك

تسلم فهمتك انى نسيت طب ليه مش عايز تفهم
هتعب من بعدك بس انا تعبى فى بعدك ارحم
من بعد اللى انا شفته ع ايدييييييييييييييييك

مش حلوه فى حقك وارجع ليك لو تيجى
عيب اوى ميصحش افكر فيك ودى تيجى
كلمنجى اوى وبتحب تبااااان
واحد غلبااااان وانا باجى عليييييه
كلمنجى وعمال ع بطااااااااااال
اللى بيتقاااااااااال بيغير فيييييييييه

تسلم وفر ع نفسك اى كلام علشانى تسلم
لو متهيئلك هرجع تانى تبقى بتحلم
انا رحت وراحت برده علييييييييييييك

تسلم فهمتك انى نسيت طب ليه مش عايز تفهم
هتعب من بعدك بس انا تعبى فى بعدك ارحم
من بعد اللى انا شفته ع ايديييييييييييك
RapidShare

MegaUpload

DepositFiles

EasyShare

HotFile

Zshare

FileFactory

Badongo

LoadTo

MegaShare

UploadedTo



0 التعليقات:

Post a Comment